En bra dag idag :)

Morgonen började bra. När jag åkte till jobbet i morse så var jag så glad av att inte behöva stressa. Köpte en kaffe på pressbyrån och tog det lugnt. Åkte med ett tidigare tåg med robin.
Och det är lugnt här på jobbet, glada människor för en gång skull :P.

Har kollat lite på Iphone mobiler :P jag borde egentligen inte kolla på det för då blir jag så fresstad att skaffa en själv. Och som sagt kollade jag runt lite och blev kär. Ska prata om det sen med robin och se vad han säger "om det låter smart" vill säga. För det är ju inte dyrt att skaffa en liksom. Inte lika dyrt som min samsung. Men då kommer jag ha Telia abonnimang.

Men dagen kommer nog flyta på. De kommer bli lite folktomt här sen vid 14 tiden då åker några kolegor "11" stycken till Berlin. Så får se om man kan åka hem lite tidigare än vad man brukar.

Sen ikväll ska jag se på Vampire Diaries och sen True Blood som jag missade igår. Jag somnade i soffan haha.


Vad ska ni hitta på i helgen? :)

Och kom ihåg det är snart den 30 Juni!!!
Slutar jobba här på Karolinska och så är det Bio premiär
ECLIPSE
Typ som en bra avslutning eller något i den stilen. Lite läskigt för jag vet inte vad som kommer hända efter det :| iiih!!


Det är läskigt att sova med  bettskena. Ska ta kort på den så ni får se vad jag får pinas med under natten. Men det känns bra dagen efter. Har inte den brutala värken i käkarna och huvudvärken.


Kram på er mina älsklingar! <3
//: Jessica


Kommentarer
Postat av: kakan

just nu bara vila och kanske städa och kolla på criminal minds. Du då?

2010-04-15 @ 15:19:28
Postat av: Emma

Det är så att man räknar dagarna :)

2010-04-18 @ 16:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0