Allt känns konstigt.

Ja allt känns konstigt. Först måtte jag hur bra som helst och så vips är jag jätte förkyld och har feber! Jag hade planerat jätte mycket i helgen som jag skulle hinna med. Men men livet blir inte alltid som man tänkt sig. Nu ligger jag här igen som en svett lobba och tittar på extreme home makeover och som vanligt grinar jag som om det var mitt hus dom fixade. Nu tänkte jag försöka ta mig in i duschen eller lägga mig i badet. Men det är nog inte så bra att bada=( jag som köpt en badleksak =) Vill ut i solen men nej det kan jag inte! ÅÅÅ skit ska sluta klaga! Nu till något roligare på jobbet flödar kärleken=) Alla har fått lite vårkänslor =) <3 Det är gulligt=) blir glad bara jag tänker på det=) Kärlek är nog den bästa medicinen. Känner det själv när jag får små söt sms av Booobi=) Det är nästan så man glömmer bort att man är sjuk. Något annat som får mig att glömma att jag är sjuk är att handla smycken:D Handlade ett idag. Det är jättefint=) Ska bli kul och se när jag får det=)
Nu tittar jag på Tyra banks som står och pratar om mens. Ganska bra tycker jag.
Aja nu ska jag vila.
Haha Anna såg en reklam=) Presenteras av lavaskeri:P eller hur det nu stavas:P
//Kakan

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha! de är ju jag! :D ;)

2010-04-17 @ 17:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0