The Used - The Bird And The Worm

Hela denna vecka har jag legat i sängen sjuk, :( Fått feber, ont halsen och blivit täppt i näsan. Men börjar må lite bättre, hoppas det iallafall. Fast febern kommer och går som den vill, så har jag börjat känna mig lite piggare. :p Och det är väl ändå ett gott tecken.
Om jag har tur så kommer jag kunna jobba imorgon igen, men vågar doc inte lova någonting.

Men förra veckan var en roligare vecka för mig, vår kära Anna fyllde 21 är i torsdags, GRATTIS igen!. Vi firade henne i fredags, det var då jag tror att Laura smittade mig. Var på dejt med Matte i lördags, middag och bio. Vi såg District 9, det var en annorlunda film, än vad man är van vid. Kul att se något annat, inga kändisar med, men det var bra skådespeleri och gillar man sci-fi så är den definetivt sevärd.
Och eftersom vi var i kista, kunde jag inte undvika att shoppa lite, böcker visserligen, men ändå. Kan inte plåga stackars pojken för mycket :p Köpte Marked, Betrayed och Stephenie Mayers nya The Host.
Laura åkte till Egypten i söndags, hoppas att hon tar mycket bilder, så vi kan se sen :) Verkar vara så fint där.


/Emma

Sökte bara på google.


Kommentarer
Postat av: Leeloo

Tack så mycket^^ Du får ta och bli frisk så vi kan ses snart!:) kramis

2009-09-12 @ 18:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0