Söndag!

Idag har jag jobbat..som vanligt;) hehe:P fick ju jobba utan Therese idag:( som ni redan vet om ni läst förra inlägget:P men låter som att hon mår bättre nu iaf, så får nog jobba med henne imorn:D

Får se vad som händer i veckan, har inte så mycket planerat än så länge..men de ändras nog snart:P blir förhoppningsvis en kväll med tjejerna, om alla kan? och till helgen har vi ju planerat en ny Göteborgs resa...så får se hur det blir med de:)

Ikväll är det Notting Hill på 3an..ska nog se den, var ett tag sen jag såg den nu:P den e mysig^^

Vill passa på att hälsa till Emma! är pga henne som jag bloggar idag;)

Nu ska jag fortsätta dega framför tvn och kanske äta nåt gott:)

Ha en fortsatt trevlig söndagskväll mina kära vänner:D



Lägger in en bild på lilla Li! Saknar denna söta tjej!

Puss och kram!/ Anna


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad söt du är. :p

Men kan ju kolla med folk om det fungerar på torsdag. :p

2009-09-13 @ 20:27:40
URL: http://thestoryofus.blogg.se/
Postat av: Liskipiski

Gullunge :) saknar er med!!!

2009-09-15 @ 21:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0