Sjuk?

Ja snart är det väl min tur:P Therese ligger hemma och är dundersjuk...och Tessan snorade som en tok på jobbet idag:P och mamma hostar och snorar här hemma...så jag går bara och väntar på att bli sjuk typ:P

Men men...annars är de bara bra! :D
Fick idag veta att Tessan får jobba kvar, då hon egentligen skulle slutat i oktober, så grattis till dig tjejen!:D

Och förresten...ser jag verkligen ut att komma från Ryssland? Fick höra det idag av en kines...och de är inte första gången precis..är jättemånga som tycker det.. förstår inte de riktigt:P

Nu ska jag fortsätta kolla på Idol:)

Ha en bra kväll!/
Anna, eran alldeles egna lilla ryska!


Detta är från nångång i juli när jag och Stefan var bartendrar på min kusin Fredriks 20års fest! :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha nä jag tycker verkligen inte att du ser ut som en ryss :P. Det är du och jag som har klarat oss från att bli sjuka, än så länge. Puss och kram på dig!

2009-09-16 @ 10:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0