psykbrott

Alltså jag har panik. Varför skulle den där jäkla "negern" börja prata med mig igår. Och jag är för snäll plus att jag snackar så dålig engelska att jag inte kan uttrycka mig bra. Aaargh!!!!!

Jag har tänk ut vad jag ska säga till han om jag råka träffa han. Typ gå och dö eller nått. Bara för att du är nyinflyttad hit så kan du skaffa andra kompisar än mig.

Han liksom hoppa på mig igår, tror han att ha nska få något eller. Fika jo tjena haha. Plus att han bor på frejgatan alltså shit. Jag kommer låsa in mig för resten av mitt liv om inte hjälper mig. Jag vågar inte gå själv till ica längre. Usch va dåligt jag mår. Men jag har raderat hans nummer iallafall, mohahaha. För han väntar på att jag kanske ska ringa upp han och fika med han haha. Kan han få tro liksom.
Så om jag ser han ska jag be han dra åt helvete nä men typ. Låta mig vara. Så jag ska tänka ut olika meningar på engelska nu. Någon som vill hjälpa mig DESPERAT!!!!!

Usch usch usch. Hatar att man är för snäll till personer man inte känner. Måste bli hårdare på det. Man borde vara kille ibland, skulle va MYCKEt enklare. Kan man bara dissa de där konstiga människorna som börjar prata med en på ica parkeringen. Jag ska tänka som en kille här nest. Punkt slut.

Så nu har jag tömt mitt innehåll. Som gnager innuti mig. Men tror jag inte mår bättre för det. Får ta med mig robin han gillar inte sånna sorter :P fult att säga det andra, eller. Men ni fattar nog vad jag menar. Så han kan yttra sig lite och rädda mig.

Jag kanske ska bete mig som jag är CP eller  nått om jag råkar se han. eller att jag inte hör han.

Puss// Ett psykfall... Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0