Måndag

En helt okej dag på jobbet idag, om man bortser från att jag, Therese och Tessan fick damp på några dryga kunder...va nära att man fick ett utbrott där:P Ibland är det bra att dom inte förstår svenska i fall att man råkar svära eller säga nåt annat dumt;) haha:D

Just nu sitter jag och kollar på Idol med mamma:)
Känner mig helt slut...plus att jag har haft ont i huvudet hela dagen...så ska försöka lägga mig tidigt ikväll!

Kollade på Saw 5 igårkväll...så jävla äcklig, inte speciellt bra heller för den delen:P tycker dom där filmerna blev sämre och sämre för varje film:P men av nån konstig anledning tycker jag om dom ändå:S
Älskar ju rysare så;) Nån som har nåt förslag på nån bra kanske?

Nä nu ska jag fortsätta glo på tv och slappa!

Imorn blir det kallt! Klä på er ordentligt!

Puss och kram!!!!/ Anna

Ps. Jag älskar mina tjejer så otroligt mycket! och imorn får jag träffa dom^^

Här har ni två av dom ;)


Kommentarer
Postat av: Laura, mamma till Kasper

Shit vad blond jag var! Soljävel :-P

2009-09-28 @ 21:46:03
URL: http://laurasnya.blogg.se/
Postat av: Albert

The Saw har väl aldrig varit särskilt bra eller läskig för den delen?



Men jag skulle föreslå; The Unborn. Den kommer jag få psykotiska besvär av... Tjockt läskig.

2009-09-28 @ 23:06:17
URL: http://twitter.com/albertbeccu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0