Ledig:)

Yes idag är det min lediga dag! Jobbar ju nu i helgen:P

Skulle åkt och shoppat med mamma idag men hon har blivit sjuk:( sen så är jag ju ganska så väldigt pank så de gjorde inte så mycket:P men får ju lön snart:D wohooo!

Var hos min söta tjejer igår och hade de mysigt:D snackade om en massa roliga saker vi gjort och ska göra! Passade även på att lotta om vem som ska köpa julklapp till vem (våran lilla tradition)...lite tidigt och göra de nu kanske...men då har man ju iaf tid på sig att fundera ut vad man ska köpa! Jag fick Ica, som jag inte haft förut..så ska bli kul:D hojta till om ni har nåt förslag på vad jag kan köpa! ;)

Här får ni lite bilder:)


Jag och Nathalie drog ut på krogen i lördags och hade skoj!

I söndags blev det picknick på bögsgård och pusskalas med fåret fårre! ;)


Och i måndags när jag, Therese och Tessan fixade bilder till Slitz passade jag på att ta kort på det gulligaste paret ever! även kallade Therese och Oskar ;)


Nu ska jag gå och göra lite nytta! typ..äta godis! haha

Ha de bäst!/
Anna


Kommentarer
Postat av: Fb!

Fårre är grymt snygg!

2009-09-24 @ 17:14:28
Postat av: Maria

Heter det verkligen Bögsgård? :o

2009-09-24 @ 22:20:16
URL: http://blog.hagglof.info
Postat av: Anna

Haha ja de gör faktiskt de;) du kan få följa med dit nån gång:D

2009-09-25 @ 11:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0