Jippi jippi jag är.........

GLAD!!! Jag är glad=) Sitter vid datorn efter att jag fått slita bort min käre pojkvänn ifrån !:P Skoja bara så gick det inte till. Han faktist gick frivilligt:P Tror han ska läsa=) Det gör inte jag jag spenderar heldre tiden framför datorn läsades om One tree hill=)

Ja livet leker=) Så här många gånger som jag har träffat ica och emma har jag inte träffat dom på länge. De där vart en jätte dålig mening men aja ni fattar:P

Idag kom Anna  tillbaka efter sin frånvaro i helgen. Var trevligt och kul att få nån att prata med igen=) Eftersom det blir ganska tyst på helgen när det bara är tre personer som jobbar:p Aja jag klarade mig=) Tur att hon kom idag det blir liksom lite kuligare när alla är på jobbet=) Jippi jippi jag är.... Förvirrad:P Vet inte vad jag ska skriva:P Jippi jippi jag är en nöt:P hehe den va rolig! Alla ni flickor kommer skratta lite mer när jag skriver jippi jippi jag är.... är en Kaka i en låda;) Hehe vist Anna kan en människa få plats i lådan:P Vi testa det idag de va kul=) Upptäkte att jag var otränad och ovig! De va kul=D

Och jag glömde de äkligaste! Jag hittade en kopp under bänken som vi har! Den va super möglig! Fett äkligt!!!!!! Jag höll faktist på att spy! De var helt sjukt ! Såg ut som en hel... ja grön skog!

Nog om detta äkliga mögel!

Idag köpte jag lite kläder två t-shirts en hel svart och en grå=) Fett skön den grå var=) Den svarta har jag inte provat. Kom fram till att jag inte har någon t-shirt som är enfärgad som inte är vit eller röd. De som jag har  är lite tajta  för dom är köpta i Thiland och där tror jag inte att dom behöver torktumla kläderna så mina tröjor är lite för små nu eftersom jag råkade göra det en gång! Dumt av mig! Men nu är problemet lös nu har jag två t-shits iallafall=)

Nu ska jag sova natti natt

//kakan

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha den där lådan var fett kul ju! :D

2009-09-28 @ 22:18:16
Postat av: Lee

Det var nog jag som var skyldig till den vidriga koppen skulle jag tro ;)



sorry darling!

2009-09-28 @ 22:36:05
URL: http://fragrancee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0