FREDAG.........................................!!

Min rygg gör ont, jobbat för hårt den här veckan. Jag har verkligen legat i. Slickat upp all smuts som jag sett med mina myrögon :P
Så nu sitter jag här och väntar på en jäkla diskmaskin som aldrig blir klar verkar det som, såå surt. Vill ut i det friska. Har andas in gamla läkemedel idag och jag tror det inte är så bra för hälsan.
Vill också gå runt på stinsen och handa det jag vill ha och inte behöver :) som therese och Emma gör just nu.
Men de ska komma till mig ikväll och så får det väl visa va de har köpt istället :) Får se om Laura och anna kommer oxå skrev ett mess iallfafall.
Robin lär komma hem vid 10 ikväll så vi får se vad han är på för humör. han hade ont i huvudet i morse. Så jag hoppas att det är mycket bättre ;)

Åhhh va segt det går. Hela den här veckan har vart konstig.
Förrigår natt så vaknade både jag och robin av ett jätte brak.... dumm dumm. Då hade vår kökslampa ramlat ner på matbordet. Snacka om en jävla smäl haha klockan 4 på morgonen härligt när man ska upp en timme efter det. Men som tur var så gick den inte sönder. bara en liten plastbit som hade sprukigt. Den som håller fast sladden i kroken. Eller hur jag nu ska förklara :P.


Nä nu ska jag gå och göra något vättigt... " som vadå liksom " väntar fortfarande på diskmaskinen..

Löve ja!!
//Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0