:) :(!!!

Måste få skriva av mig lite... Är tung innombords just nu. Min älskling mår dåligt p.g.a. av en grej som hänt så det är lite dystert hemma för tillfället. Och det blir jobbigt för mig med efter som det är väldigt känsligt och ilska kan blomma upp rätt lätt. Så jag försöker göra situationen så bra som möjligt. Hoppas jag.

Plus att nu börjar jag bli sjuk. Är på jobbet fortfarande men känner mig inte alls 100% frisk... SÅÅÅ typiskt när man klarat sig i ett år utan att vara sjuk.

Så vad gör alla ni idag då sjuklingar?

Min hals håller på att sprängas snart, vill hem och ta det lugnt. Men då blir jag helt själv och det är väldigt tråkigt.
Det är rätt svårt att se glad ut på jobbet idag. Men ler ett falskt leende :P fungerar än så länge.

Ja så jag hoppas att ljuset kommer snart. Träffar oss i hjärtat.


//Jessica

Kommentarer
Postat av: kakan

ring om du vill prata av dig=) kram på dig och solens strålar kommer träffa er=)

2009-09-17 @ 11:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0