En trevlig fredag en annorlundag lördag och en tråkig söndag!

De där beskrev allt=) Fredagen var toppen!=) Först frukost med jobbet och sen kalas på kvällen hos oskar som fyllde 21=) Grattis igen=);) I lördags åkte jag till jobbet mådde faktist bra=) Men sen när jag kom till jobbet och några minuter senare började helvetet! Min mage sade emot och jag fick gå hem=( Vet inte va det är så jag stannade hemma idag! Sååå tråkigt att vara hemma. Särskilt när man vet att dom behöver en på jobbet. Men hur som hälst så är det som det är.

Men idag har jag legat framför teven de är det enda man gör om man är sjuk.. det och sover. Jag såg filmen låt den rätte komma in.
Den var bra tyckte jag men lite knepig det va därför den va bra.

Nu har jag ätit min första ordentliga måltid sen igår så jag är nöjd. Jag kommer till jobbet imorgon! Om inte jag råkar lägga en pizza till innan morgondagen.

Om en timme så börjar one tree hill=) Jippi!!!=)

Nu ska jag lägga mig ner igen och glo på en film eller nått=) 

Lär ju ringa Oskar igen:P eller inte han måste bli tokig på mig eftersom jag ringer och oftast har jag inget att säga:P Ringer bara för att prata om ingenting.

jappp japp nu ska jag se film

Hoppas ni alla mår bra=) Hoppas att Laura och fredrik har det bra och att dom kommit hem ordentligt=)
kram kram kakan




Kommentarer
Postat av: tessan

hehe tack Theresan :) Jaa jag blev sjuk några dagar där men nu är jag frisk igen, lite snuvig bara :)

Fan blir du aldrig frisk eller? :(

Kram Kram

2009-09-19 @ 16:27:53
URL: http://tessam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0