Vaccination!!! #%¤"# piiip





Jag har sovit i tre skit timmar inatt!!!! Haft så jäkla ont i min arm. Det känns som om någon har kapat av den med en slö kniv :(:(.
Och idag så kallsvettas jag och är super seg i kroppen och ont lite var stans. Men jag lär väl kanske klara mig sen efter det här :P. Förhoppningsvis!
Ligger väl hemma i sängen i morgon och har hamnat i koma eller nått.

Och jag som bokat tvätt stuga ikväll haha kommer inte jag klara av. Om inte någon kommer och gör det åt mig. Så jag ska nog boka om den tiden.

Så min kväll blir nog att jag ligger under en filt och sover eller nått. GUD va skönt :):) det älskar jag verkligen att göra. Min hobby ;).

Så jag hoppas att det är bra med er idag :)

Puss och kram //: Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0