Tjena hej på er glada människor!!

                                                                      



Denna mobil har jag beställt hem :) hoppas jag kommer gilla den. var och kände på den i affären och så :)


Alltså Låten (You spin my head right round, right round) med Florida kopplar mig till helt fel grejer tack vare Robin haha. Han och Dan skickade massa snuskgrejer för länge sen till mig och jag skickade till dom för att jävlas så självklart så fick jag en video där en kille satte på en annan kille och hans snopp snurrade runt. Och den "riktiga" låten var bakgruns musik :P. Fin bild jag har i huvudet av denna låt haha usch, äckligt.

Men men det är onsdag idag och det är tecken på att det är en dag kvar tills det är helg :). Ska bli så skönt, men det kommer bli lite ensamt eftersom robin kommer vara på begravning på fredag i sala. Så jag hoppas han kommer hem snabbt så man får se han lite :).

Puss å kram på er alla //: Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0