Thihi det har vart en bra dag idag....

Yo yo yo!!!
Jag gillar

Black Eyed Peas - I Gotta Feeling

Den är najs den låten. Skön feeling å allt. hehe har hört den för mycket på radion :P.
Men idag då, måndag och allt. Tycker det är rätt skönt att vara på jobbet en måndag. Lite lugnare än resten av veckan. Man går och plockar grejer från helgen och sånt. Fikar haha. Med alla gamla tanter.
Sen har jag gjort värsta sattsen med köttfärssås

Hehe mark började prata med mig nu ikväll :) så trevligt. han pluggar till polis i umeå :).
Ville bara säga det så ni viste det. Och emma han kommer ihåg dig ( hon med brösten ) hahahaha :P

Men i helgen så var vi hemma hela dagen på lördagen. Gick inte ens ut. de ni. Sen på söndagen så åkte vi till stinsen och kollade runt där lite :) var väldigt trevligt. köpte jeans på jc usch det var en hemsk kille där vid jeansen som skulle hjälpa mig. Jag fick för små byxor. men han tyckte jag skulle köpa dom :O men jag vägrade och sa att jag hittar egna utan hans hjälp. Då vart han sur för att jag inte ville ha de byxorna han valde. men de var ju för små. fattar inte :P.
Sen mitt i stinsen så var det en liten sshop typ där det stog 4 utläningar och sålde krämer. de typ jagade alla tjejer som gick förbi. Knäpp skallar. Tror dom att nån vill köpa av dom när de skrämer en haha.

Men idag så kom flickarna. inte alla. EMMA kom inte hon jobbade typ. inte hört nått från den korven!! Men som vanligt satt vi och gaggade massa :) såå trevligt, I LIKE!!


Puss å Kram
//: Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0