Muse - Uprising

JAG SKA FLYTTA!!!!! :)
Det är bara ca 2 månader kvar innan jag får nycklarna till lägenheten. Var och skrev kontrakt i fredags förra veckan. Så nu är det spännande, måste börja planera packning och sånt. Fast det orkar jag inte ta hand om idag. Jag blir stessad med att tänka på att jag måste börja köpa julklappar snart. Jag gillar att vara tidigt ute, jag tycker att det förlänger julkänslan lite grann. Hehe :)
Om nu bara Laura kan passa på att skriva sin önskelista snart!! *host,host* ;)

Det är inte så mycket annat som hänt egentligen, var och såg Flickan som lekte med elden i lördags, det var väldigt bra. I samma klass som första millenium filmen, nu måste jag bara vänta och se den sista filmen :P

Jag hoppas att ni är redo tjejer för New Moon har biopremiär om 43 dagar! :)
Och Ica du måste läsa ut The Host, så jag en chans att diskutera den med dig, jag vet att du har den, så LÄS!

Jag vill köpa playstation, men jag vet inte vilket. Jag har sånna problem, :P

//Emma

Snart blir vi rumskamrater! :) hihi

Kommentarer
Postat av: kakan

du glömed det där om killen;) Vi ska flytta!=) jippi=)

2009-10-08 @ 19:43:43
Postat av: Anna

Bästa rumskamraterna;)

2009-10-11 @ 17:07:39
Postat av: Emma

Va? Vilken kille?

2009-10-12 @ 17:34:25
URL: http://thestoryofus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0