Min kropp känns som ett uppsvullet lik

Ja alltså min kropp är så slut. Jag fattar inte. Förra året vid den här tidpunkten på jobbet så var det inte så här stressigt. Man springer verkligen jämt här på jobbet. Så man behöver ju vekligen inte gå på gym. hinner knappt äta heller och jag som blir på sånt bra humör om jag inte får i mig mat :P. Men men det är snart helg och då ska jag vila. Så jag har nya krafter på måndag. Då ska vi få ta vaccination men får se om jag blivit helt frisk tills dess. man får ju inte va sjuk när man ska göra det.

Men jag slutar om 5 minuter :):) wohoooo va skönt. Ska in på coop här i stan och handla lite mat. orkar inte gå in på ica hemma. vill bara hem. Ska typ göra nån wok eller nått enkelt. Så sk ajag bara gro in i soffan och se på nån härlig film. eller bara sitta tyst. inga ljud alls. har typ tinitus efter allt buller här.......

Men ni tjejer får uppdatera lite mera här på bloggen :P vi är lite dåliga på det :) Så jag har nått att läsa på jobbet då jag har tid ;).


Puss å kram på er
//Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0