Lördag!!

Ja som sagt det är inte så svårt att ändra bloggens design :P så om ni inte gillar det är det bara att ändra..!!!!

Men idag så har jag vart på stinsen med mamma och pappa. Såg emma jobba lite. De var inte så mycket folk just då. Och det var några som spelade för jävlig musik där :P haha alltså shit. men men :P. Hittade en jeans shorta på gina :) men inget mer, var inte på shop humör. Sen var vi på jula. Då såg jag annas pappa som hjälpa en kille med ett barn vet inte vem det var. Såg ut som en indier.

Sen nu på kvällen har jag vart hos min kusin som ska fylla 10 år. Vi åt massa god mat och drack vin. Sjön sing star och spelade guitar hero. Det var jätte roligt.
Så nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 01.15 då kommer robin äntligen hem. Kommer bli jobbigt att hålla sig vaken tills dess :/.

Vad har ni gjort ikväll, något roligt? Tell me ;).

Puss å kram på er alla //: Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0