Helg wohoo!

ÄNTLIGEN!!!!

Får snart springa hem från jobbet, de ska bli skönt att va lite ledig. Men lite tråkigt att älsklingen jobbar hela helgen :( saknar han massor.

Men den här veckan har ju fungerat rätt så bra. Haft lite besök hemma av tjejerna och självklart oskar. Men hallå oskar och robin borde öva på sin höjdskräck haha. Pinsamt juh :P till och med jag kunde stå där på stolen utan att ramla ner :P. Killar!!

I morgon kväll ska jag till min kusin som fylle 10 år. Käka god mat och ta över hennes sing star ;) hon ska få 80´s av mig. Så jag hoppas att hon inte har den. Ska bli riktigt kul.

Min efterlängtade mobil kommer på måndag, ringde till onoff igår och frågade va fan den är. Har ju väntat i 3 veckor nu på den. Men snart så :):) Wiiie......

Snart är det den 20 november!!
Jag hoppas att filmen är lika bra som boken eller ännu bättre ;) ska verkligen drägla då jag sitter där i bio stolen och åååh haha. Men jag undrar när de släpper ut biljetterna så man kan gå på första visningen eller nått. Skit samma vilken tid det är på dygnet jag ska lätt se!

Funderar på om jag ska se på idol ikväll robin kommer inte hem förns 22. så måste hitta på något tills dess. Lite tråkigt att sitta hemma helt själv. Om jag inte får för mig att dricka mass öl då blir det ju så klart lite roligare/eller...?!?!

Puss å kram eran egna ICA/JESSICA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0