Fruktsallad=)

Japp idag så fikade vi =) Fruktsallad=) Tyvärr kunde inte våran Emma vara med=( Men jag får nog se henne på onsdag ska fika då med=) Jippi får äta mycket gott denna vecka!
Shit har lösnaglar på mig. De är faktist jobbigt att ha sånna på sig! Jag kan inte klia mig på ryggen för naglarna är inte lika hårda som mina vanliga=( Blir tokig!!!!

Är lite trött i natt mössan ska dra mig mot sängen nu=) Ska bli skönt att nanna kudden=) Men lite ensamt för Oskar sover hemma=( Den stackarn kämpar på med sitt plugg! Här sitter jag och klagar på små saker. Jag hör aldrig att han klagar på att det är jobbigt eller för svårt eller att han klagar på något för den delen. De är min superman med andra ord!=)

Tackar iallafall alla mina flickor tackar Emma med även fast hon inte var där men hon var där i sin frånvaro Laura fick trots allt några mess av henne;) Tack för en toppen fika=) Jag är glad att jag har er flickor ni gör den gråa vardagen Ljusare! De är det som gör att jag blir glad=)Oskar du gör mig naturligt vis också glad=) Upptäckte att jag blir grinig om vi inte setts på ett tag det gäller både tjejerna och Superman;)

Aja nu måste jag sova ögonen går i kors!

God natt=)
// Kakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0