Rammstein - Pussy

Det var ett tag sen jag skrev sist. :p Och ändå har jag inget av riktigt intresse att skriva om. Men kan säkert skriva ihop ett par rader som gör att jag får eb falsk känsla av att jag faktist har åstakommit något under dagen. :p

Var på bio med Matte och såg Inglorious Basters. Tarantinos senaste rulle. Och som förvänantat så var den väldigt blodig och våldsam, men det var skitbra. Ett måste att se, alla skådespelare var bra, Brad Pitt, Diane Kruger, Melanie Laurent, men den som verkligen stod ut var Christoph Waltz som Hans Landa, "Judejägaren".
Måste så köpa den när den kommer ut. Passar bra med min andra Tarantino samling. Fast jag har gillar de flesta av hans filmer, det är en speciell stil. 
Vi var på Kista, så jag passade på att springa i affärer, kom hem med 2 Star Wars tröjor från H.M. RESPECT! :p


Sen har det inte hänt mycket mer av intresse. Juste som Ica påminde mig, så är det 18 dagar kvar till New Moon! :)

//Emma

Inglorious Basterd Google.

Kommentarer
Postat av: Anna

Wohoo:D Snart tjejer! snart!:D

2009-11-02 @ 20:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0