Ont i lungan :(

Hej min kära vän. Vi kan ju börja med fredag kväll, den var helt underbar. Både anna, jag och emma satt som fastklistrade med jätte stora ögon :) filmen var så bra tihi. Så jag kommer se den massor av gånger sen då den kommit ut på DVD.
På vägen hem så var det en full äcklig gubbe som skrek på perongen i sollentuna "Kärlek är för tidigt i sängen"  till alla små tjejer han såg haha. Så snubbigt!!

Rästen av helgen har vart lugn sov tup hela lördagen, var så trött.

I söndags så pratade jag och robin igen om att skaffa katt och det verkar som att det blir av nu. Min kusin har fortfarande kattungar kvar och vi ska kola på en helsvart :) Ska heta Måns, för tror det är en kille. Så jag ska köpa kattbur och matskålar på fredag :) ska bli spännande.

Sen så ska det bli trevligt att ses på onsdag hos laura, var så länge sen.

Puss på er//: Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0