Manowar - Warriors Of The World Unite

Klockan tickar, och snart är det dags att hämta nycklarna, till våran nya lägenhet. Det har gått så fort och det känns som jag inte riktigt hunnit med allt som jag skulle ha gjort innan jag flyttar. Måste erkänna att jag inte är klar med packningen. Måste ta det sista imorgon kväll. Toalettprodukter och sånt, nudlarna som jag bestämt mig för att snå med mig hemifrån. Resten av mina kläder. Ska börja lite smått nu, för jag är för uppspelt för att sova än måste jag erkänna.

Men jag har slagit in de julklappar som jag har hunnit köpa, var rädd att familjen skulle kunna hinna se vad det var om de var oinslagna. Så var tvungen att åka till maxi en snabbis och köpa julettiketer och snören. Kunde inte låta bli att köpa 2 blu-ray filmer till mig själv då. :p Simpsons The Movie och The Sentinel.  jag köpte även en julkalender. Tycker chokladen är så god. :p

Måste erkänna att det inte hänt något speciellt på de veckorna jag glömt bort att skriva om, var sjuk för 2 veckor sen, låg hemma halft döende med feber och hosta. Men det har som tur är gått över helt nu.
Såg New Moon med Ica och Anna. Den var bra, speciellt om man gillar Twiligt-serien. Måste erkänna att jag saknade mycket från boken, som jag tyckte var ganska kritisk information i storyn. Så det kanske finns med några "deleted-scenes" på dvd när den kommer ut. Det värsta med att se filmerna är att jag blir så sugen på att läsa böckerna igen. men tyvärr så har jag dem inte. Får köpa dem, kanske efter jul, får mer pengar i januari, kommer jobba valdigt mycket under julen, finns ett par röda dagar att samla in :p

Ica och Robin har fått världens sötaste kissekatt, som heter Måns. Jättefint mönster har han och han är jätteliten! Väldigt pratglad och social. Lekte mycket med honom igår, han blev helt slut :p Ica måste lägga upp en bild på lilla bebisen, så vi har något att "ahwwa" åt. :p

Nej, nu måste jag börja packa lite innan det blir för sent :p
// Emma

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag ska lägga upp en bra bild på han. :) när han inte rör så mycket på sig hehe

2009-12-01 @ 08:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0