Jippi snart helg!

Ja den här veckan har vart lite omtumlande. Tänker på Laura och fredrik, det är riktigt jobbigt att mista en så älskad "person" tycker man kan kalla det så. Och det tar verkligen ett tag att komma över det. Tror det tog väldigt lång tid för just mig att komma över Flisan. Har inte gjort det än, kan tänka på henne ibland och bli blank i ögonen. Så jag tänker på er :)

Men för min del så har det vart en bra vecka, lugn och så.
Somnade på soffan här om kvällen och vaknade upp 01.00. Snacka om panik jag fick haha. Skulle upp på riktigt om 4 timmar och jag hade inte borstat tänderna eller nått.
Lungt på jobbet har det däremot inte varit. Full fart hela tiden. Så är väldigt glad att det är fredag och några timmar kvar tills jag får gå hem och fixa lite. Innan jag ska sticka till kista och äta mat och gå på bio :).

Puss //: Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0