Härliga tisdag!!

Hihi ringde och väkte robin mohahahaha :P!!!

Hitills har dagen varit bra, och den kommer nog fortsätta med det. Ska åka in till stan med mamma efter jobbet. Ska försöka hitta en vinterjacka. Vill ha en varm och mysig typ i svart eller mörk blå. Sen ska vi äta god mat någonstans. Orkar inte laga mat hemma om man säger så.

Sen när jag kommer hem ska jag se på lite tv och sova tidigt. Är så sjukt trött.
Tror det är det härliga vädret vi har just nu. Man blir deppig, man ser inget ljus någonstans. Kroppen behöver ju liksom solljus.

Jag är så hungrig :O vill äta mat. Typ kroknar ihop snart. Går runt och knaprar på knäckebröd..... Inte roligt

I morgon kommer mina älsklingar :) ska bli kul att få träffa dom igen. Eftersom det inte vart något förra veckan. Och då ska jag försöka komma ihåg att ge pengar till anna. Hon var så snäll och köpte bio biljetter till oss ( emma, henne och mig ) till New Moon som går på bio snart. Ska bli riktigt kul att se den. måste kanske ha lite näsdukar för jag kommer säkert börja gråta. Började göra det då jag läste boken så jag vet inte hur jag kommer reagera då jag ser det på film.. Men spännande kommer det bli.

Kommer säkert bara vara massa tjejer där som ska dräggla framför "edward" vist är han snygg men jag är där för att se hela filmen och på alla karaktärer :):). Synd om det bara är en killa där haha.


Hej svejs Puss på rumpan //: Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0