Ett öga rött !

Nu när jag tänker efter tror jag att det finns en bok som heter så:P De var inte den jag syftade på utan jag syftade på min härliga vagel! Ja hela ögonlocket har svullnat!=( Men som tur är ser det bättre ut nu än va den gjorde i morse=)De är ingen vacker syn:P

Nu sitter jag här hemma hos min prins:P Gud så fjantig jag lät! Men min prins läser sin fina bok med siffror i tror den boken kallas matteboken:P Jag sitter då vid hans kära ägodel:P Hehe han vet inte va den kommer utsättas för de närmsta timmen:P

Snabb uppdatering på veckan som gått=)

Måndag= jobba
Tisdag= jobba
Onsdag= jobba
Torsdag= jobba handla till mormor
Fredag= Ledig var på central badet=) De var super mysigt där=) Jätte härlig atmosvär=) Det var Oskars ide btw=) Så det var kul bubblade bubbel pool och badade i nått litet bad och simmade i stora bassängen=) som inte var så super stor men den var tillräckligt stor för mig:D
Lördag= Jobba åt tacos och tittade på film med Ica och Emma=)
Söndag= jobba

Nu till denna vecka=)

Måndag= Jobba och sen åkte jag hem till Oskar=)
Tisdag= jobba Sova
Onsdag=Jobba och sen fika
Torsdag= Jobba Sova
Fredag= Jobba Sova tror jag om det inte blir någon rolig utgång för man är juh ledig på lördagen=)


Vilket liv man har när man ser det så här:P Bara jobba och sova:P Jippi=)

Aja nu ska jag drömma mig bort och vila lite kanske störa Oskar i hanns pluggande:P

Kram och gos till er=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0