17 November

Idag är det en speciell dag för mig. Kan ni gissa??
Det är så att idag har jag och Robin vart ihop i två år. Visst det  låter inte så mycket men det är härligt att det hållt i två år och att det kommer fortsätta så här bra :).
Så ikväll ska vi laga god mat och bara mysa hemma. Ska bara komma på något gott man kan äta :P.

Sen så är det ju mer som gör mig glad också. Jag har inte blivit förskyld. Tänk emmas hosta gånger massor. Det är jätte många här på jobbet som hostar tills de spyr, jag fattar inte. Att dom inte stannar hemma. För vi som är friska vill ju förbli friska och tjäna pengar :P.

Sen är det ju då att det är snart fredag och då ska Anna, Emma och jag ha riktigt trevligt :). Längtar så!!! Ska bli riktigt kul hehe.

Jag hoppas att alla kan ses på onsdag hos laura. Så man får se er alla sötnosar. Vist om ni är sjuka så får ni ju stanna hemma ;).



Var på IKEA i söndags. Köpte en jätte fin röd vardagsrumms matta. Vi bytte ut den mot den bruna vi haft tidigare. Blev skit snyggt. Sen köpte vi två vita vägghyllor vi ska borra upp sen ovanför sängen. Vi har möblerat om lite där inne så det kommer bli riktigt snyggt. Sen så köpte vi ju själkvklart massa onödigt oxå. Det gör man alltid på IKEA :P

Puss på er //: Jessica


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag och Laura var på Ikea i söndags också. :p

2009-11-19 @ 20:04:58
Postat av: Oskar

Bättre sent än aldrig, men: Grattis! :)

2009-11-24 @ 00:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0