=)

Emma min Emma, du får inte dricka sådär mycket! Bara om jag är med;) hehe:D

Tack för Valborg tjejer och killar! det var väldigt mysigt och trevligt! ^^
Och tack Limpan för i lördags! extremt fin lägenhet! där har ni lyckats bra! ;)

Jag har blivit mamma mia tokig igen...så nu sitter jag och lyssnar igenom alla låtar från filmen igen:P

Förresten så har jag sett Emmas loverboy nu! Just de tjejer! Är ni inte väääldigt avundsjuka?;) Handlade av honom idag nämligen! Så dom som vill ha detaljerna som Emma inte ger kan fråga mig! haha:D

Ser fram emot nästa fika! När och var? Blir det hos Ica och Robin nästa gång kanske?

      

Ha en underbar kväll!

Puss & kram

// Leeloo


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ni får jätte gärna komma och fika hos mig :). kan vi ha lite tjej fika. Robin jobbar kväll.

Hehe fina kort det vart från valborg :) puss

2009-05-05 @ 09:59:09
Postat av: Oskar

Ja, jävligt fina kort.

:D

2009-05-05 @ 19:25:20
Postat av: kakan

gillar den där killen som sover:P=)

2009-05-05 @ 21:30:03
Postat av: Emma

Loverboy???

2009-05-05 @ 23:15:41
Postat av: Emma

Loverboy??? Haha...

2009-05-05 @ 23:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0