Torsdag och jag mår skit bra!

Jag är glad idag :). Jag vet inte varför men det känns som en bra dag. Behöver inte ha massa anledningar till allt.
Men jag började en timme senare idag, kanske kan vara därför. Eller att jag låg och gosade med robin innan jag gick till bussen, men det gör jag varje morgon.
Hoppar över frukosten, tar en allergitablett och lägger mig igen sminkad och klar för att sen bara gå till bussen :P
Så gör jag varje morgon. Men äter frukost på jobbet i stället.

Men just nu är det dött här haha. Dött ja det kan ju hända här men inte idag. Tur det!! Har sett en död människa under den här tiden på thorax. Det var lite otäckt tyckte jag. Såg så fridfull ut men ändå.

Ska snart fira en kolega som fyller år i helgen. Typ tårta ska det bli, som vanligt :P

Hej svejs..
//: Jessica

Kommentarer
Postat av: Leeloo

Va kul att du mår så bra:D

2009-05-14 @ 15:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0