Solsken och inga tussar!!

Hallo min vän!
Denna lång helg har jag tagit det lugnt iallafall lite. Åkte på kryssning i fredags med Therese, sebbe och Christina och sebbes familj. Det var jätte kul tills jag som vanligt fick ont i bröstkorgen och vart konstig i magen. Tror det är den där maten man får på buffén. För det har hänt så de två andra gångerna jag åkt på kryssning. Och så är jag nog lite känslig för kolsyrat :P, Huu ja.
Men det var riktigt trevligt ändå. Köpte lite godis och ett jätte fint halsband :)

Så var Jean-Pierre Barda där och signerade solglasögon, inte för att jag är något stort fans av han men ändå. Och sebbes pappa började snacka med han hehe, tydligen så var han riktigt trevlig.

Sen i går kväll så tvättade jag och robin kläder, typ det vi gjorde under hela dagen :P. Gjorde en jätte god blåbär-hallon paj på kvällen.

Alltså är det bara jag som tyckt att dom här tussarna som flygit runt i luften var irriterande jobbigt. Dom är överallt i lägenheten och så fort man kommer ut så  kan man inte prata för att man får tussar i munnen!!!!

I lördags kväll så kollade jag på Henrik Schyffert om 90 talet. Haha det var så roligt att se på det. Han hade en egen show. Vet inte om det går repris men det var riktigt kul att se på det iallafall.

Men idag så är det härliga måndag och efter jobbet så ska jag och mamma åka in till åhlen´s. Hon ska köpa en present till MIG!! Och jag ska handla lite saker typ någon kläning eller jeans får se vad jag har lust med. Sen ikväll så vet jag inte men ska vi hem till laura eller? Om det blir så så kommer det bli roligt :). Men jag ska hålla mig till frukt och sånt fetsnålt nu har jag bestämmt. Ska försöka sparka mig själv i arslet så det händer något.

Ha det så bra!!
Puss
//: Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0