Hemma igen=)

Ja nu är jag hemma efter att ha varit hos doktorn=) Va inte så farligt men de gjorde ont=( Först kändes det inget men sen så gjorde hela armen ont=( Men nu har det gått över=) Lite ont runt sticket men annars är det helt lungt. Frågade om det där med alkoholen och hon bara kollade på dig som om jag var helt pantad:P sen svara hon att det inte står någonstans så att det skulle gå bra=)  Kanske var en jätte dum fråga men bättre att fråga än inte!
Lite jobbigt bara att jag måste tillbaka om en månad och ta en till spruta och sen en till efter 6 månader=/ Kommer få många öma dagar=P

Efter att jag varit på vårdcentralen så gick jag hem till mormor och fikade=) Nice=) fick lite visdoms ord där. Drick men inte för mycket=P 

Ja nu väntar jag i stort sett bara på att klockan ska bli 14:50 så jag kan ta bussen till sationen=)

Shit!! Tvätten!! brb Måste dra in lite skit i torkskåpet har nämligen ingen ren lång tröja=/
Nu så ska skiten bli tort=) Fan om de krymper=P

Vill att tiden ska gå fort=)
Vet ni att jag ska på färjan!! Ja den färjan!! Shit tänk om man ser mig!! Aja ska inte ha min neon rosa klänning vill inte synas=P  Tänkte först ha den =P Men då står man ut i mängden och de är det minsta man vill på den båten när dom filmar.

Nu ska jag lyssna lite på min nya favorit låt

The only ones med melody club=) Jag vet att det bara är jag som gillar den på jobbet så jag får spela den hemma=)

Nu ska jag fixa håret=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0