Brännboll med peruker!

Hade riktigt kul igår! Tack Jenny och alla hennes vänner;)
Jag och Maria bestämde oss nämligen för att hänga på Jenny och hennes polare till drottningholm för att spela brännboll med peruker! Vem kan säga nej till det liksom?;):P
Självklart var det sprit med i leken! :D

Eftersom att varken jag eller Maria hade någon peruk så gick vi och köpte varsin i onsdags, hon köpte en blå, skitsnygg;) och själv blev jag blondin som jag alltid velat testa;)


Så va tycker ni? ;)

 


Imorn är det ingen Therese på jobbet (förlåt, jag menar "star":P), vilket känns jättetråkigt:( men de ska nog gå bra ändå:P:)
Kommer nog vara rätt tyst dock! Gaye kommer vara jätteglad haha skoja bara;)

Fick höra att nya tjejerna på jobbet vet om den här bloggen nu, så jag måste passa på att säga hej till dom! :D
Kanske jobbar med nån av er imorn? :)


Ha de bäst!
PUSS

/ Leeloo, eller numera Natasha ;)


Kommentarer
Postat av: Lee

Hej Anna! Klart man läser bloggen nu :) Jag jobbar imorgon (söndag) med dig så vi ses då!!



2009-05-23 @ 16:16:05
URL: http://fragrancee.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du är blond :) passar dig, men ser väldigt ovant ut :) snygging. Puss

2009-05-24 @ 13:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0