Bonjour mes amis!

Jag kan äntligen få slå mig ner i en skön soffa och ta en riktig kopp med gott kaffe :) Hur härligt är inte det. Så har internet börjat fungera där hemma så nu ni.

Var ju till Gotland i helgen en snabbis och hämtade Robins saker. En full bil vart det. Knappt att vi två fick plats :P. Hittade en jätte bra present till Therese också, Emma vet vad det är så nu får du inte säga något EMMA :) :P hehe. Om du nu inte har glömt bort det vill säga haha!!

Men nu har vi iallafall fått ihop saker till ett helt fungerande hem så nu är det bara tuta och köra.

Ska bli mysigt att se typ alla på onsdag sen hos Therese då hon fyller år. Fika och ha roligt.  Vet inte det kanske är alla i vänkretsen som kommer, det skulle va roligt. Kommer typ inte få plats hemma hos dom för hennes familj ska ju också vara där :). Finns det skjärterum så finns det hjärterum :)

JAG fyller år om 4½ vecka :) inte för att jag längtar till att bli äldre men det är mysigt att bli uppvaktad en gång per år :)  Men jag har inte kommit på riktigt vad jag önskar mig än.



 

  • En vete kudde. Finns att köpa på internet. www.swehealth.sewww.natur-produkter.se (den sista är billigast) vill ha med lavendel doft.
  • High school musical 3, nu när jag har de två första.
  • Trosor Vita i storlek 38/40 Det ska vara bra resår och bekväma :P hehe. Kan vara sexiga om de ser bekväma ut ;).
  • Sen saker som man har användnign för, daglingen.
  • Något personligt :) sånt är kul att få av kompisar.
  • En silver ring med en turkos sten i :) så snyggt. Vet inte vart man kan hitta sånt. Men typ i nån smycke affär :P  (nickelallergisk) Den kan vara lite mäktig men man ska kunna ha den när som helst.


 

Sen vet jag ju då inte om ni har nått annat förslag som jag inte vet något om. Men ni får inte planera in något de veckorna runt den 10 juni för jag kommer ha nån slags middag då. Skulle va kul om alla kunde komma.

Ha det så bra mitt hjärta :)
//: Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0