Två dagar hemma=(

NU ÄR JAG LESS!!! Jag är less på det här piiiiiiip snorandet=( Vill bara somna och vakna av frisk!

Min lediga dag som jag skulle ha idag.... Borta=( Eller borta är den ine eftersom jag var ledig.. men jag kan juh inte göra något=( Hade bestämt att jag skulle tvätta och hälsa på min syster och senare på kvällen åka till min andra syster för att äta vofflor med hennes familj och mormor. Men inte istället så blev jag kvar hemma med världens tryck över pannan och kinderna=(  Hade nog mått värre om inte min käre riddare till pojkvän köp en massa saker åt mig =) Han köpte till och med chips =) Han är helt enkelt världens bästa... min Oskar=)

Ja happ nu har jag skrivt om hur piss jag mått=P Ganska bra med blogg=) Man får ur sig en massa skit=P

Nu ska jag berätta roliga saker=P ÖÖ Jag åt skit god mat idag de tackar jag Ica och Robin för=) käkade lådan som vart över sen i lördags=)  Har inte hunnit skiva om att jag vart glad att så många kunde komma på kvällen =)
Sen vill jag tacka Laura och Fredrik för att dom bjöd mig på dopet som var jätte fint=) Vill verkligen ha kaspers klänning=) Den va sååå fin=) Han va så fin=)  Sen var det bara ett plus att det vart fika och kakor och smörgåstårta=)

Jag måste bara skriva att jag på jävleskap lagt in låten snälla snälla på Oskars låtlista han kommer nog bli mindre glad när han upptäcker det=P Lämnar man mig med lösenordet får man skylla sig själv =P
Den är ganska roli att lyssna på=P

Tror han förstår att det var jag eftersom jag typ la in en massa The calling;) och lite lilleman;)

Nu ska jag nog käka lite chips=) och kolla på lägenheter=) Vill få en lägenhet=) Var mysigt när jag, Anna och Emma
låg i sängen och snackade skit=) Tänk va kul att ha så varje helg eller åt minstånde varannan;) Kan inte festa varje helg=P Börjar bli lite för gammal för det=(

Nu får det vara nog=P Orkar inte skriva mer ska nog ta en alvedon... första på två dagar kan inte stå ut längre=(

// Snorig kakan=P

Kommentarer
Postat av: Laura

Värsta riddaren i nöden du har då ;)

2009-03-27 @ 09:08:17
URL: http://laurasnya.blogg.se/
Postat av: kakan

jaaa han är bäst:D

2009-03-27 @ 22:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0