Nu ni!

De va ett tag sen jag skrev:P Ber om ursäkt för de!

Så...idag är de måndag och jag är..trött! blev en hel del festande i lördags och inte så jättemycke sömn:P
Men kul var de! :D

Men jag börjar med fredagen. Va ju nämligen på fest hos Adam i fredags:) De va berlintema och de var riktigt roligt:) dock svårt att veta vad man skulle ha på sig:P men lyckades nog ganska bra ändå;) och så va de ju såklart väldigt kul att träffa lite folk från klassen också:D så tack Adam! jag ser fram emot nästa fest! och då ska jag inte köra bil...så jag kan vara med och dricka lite;)


Så till lördagen då! Tog bilen till märsta och hämtade upp Oskar och Therese för att sedan åka till märstakyrka och gå på dop! De va lilla Kasper som skulle döpas, och han va såå fin i sin klänning^^ (som Therese förövrigt vill låna) haha:D
Efter ett fint dop åkte jag och lämnade av Óskar och Therese hos henne igen och åkte sedan hem...gjorde mig iordning..tog en fördrink och åkte sedan tillbaka till märsta igen, fast den här gången var hela familjen med. Och jag körde ju såklart inte! Åt på restaurang med familjen och sen släppte dom av mig hos Therese!
Måste säga att kvällen blev väldigt rolig! Vi spelade ölspel, "jag har aldrig", sjöng singstar och massa trevligt!:) Tack Therese för en underbar kväll!
Hade även en väldigt mysig dagen efter, trots illamåendet:P
Jag, Emma och Therese låg och snackade en massa skit och hade mysigt^^
Ser fram emot våran tjejkväll! Ska vi boka in nån dag snart eller? Kanske kan planera de hos Laura imorn?;)

Självklart ska ni få se lite bilder från i lördags;)

hela gänget!



så..
Vill ni se fler får ni fråga mig eller Therese! :)

Nu ska jag kolla lite på tv!

Puss på er! / leeloo

lady gaga - nothing else I can say


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0