Mår allmänt dåligt idag :(

Jag har gråten i halsen och mår jätte dåligt. Är ledsen och allt. Vart det igår, så jag gick hem till milsina en stund och pratade av mig lite och efter ett tag känndes det rätt så bra iallafall. Men sen när jag kom hem igen så vart det lite jobbigt men rätt så bra. Så jag hoppas att det inte blir samma sak ikväll också..... Tänker inte säga va det är men jag var bara tvungen att skriva av mig lite. För det är jobbigt att jobba så här ska jag säga er. Plus att jag börjar bli sjuk så den här veckan kommer bli "toppen"



//: Jessica

Kommentarer
Postat av: leeloo

gumman då:( inte ska du va ledsen!

du kommer väl på tisdag så jag kan ge dig en stoor kram! :)

2009-03-23 @ 14:26:48
Postat av: Jessica

Jag får se hur jag gör. Men troligen kommer jag en stund. hehe viste inte att någon läser den här bloggen lägre :) men tydligen tihi.

2009-03-23 @ 14:38:19
Postat av: Laura

Jag kollar till den här bloggen flera gånger per dag! Men hoppas du kommer imorrn!

2009-03-23 @ 15:36:40
URL: http://laurasnya.blogg.se/
Postat av: kaka

ica ring om du behöver prata!!! =) du vet att jag lyssnar älskar dig de ska du veta!

2009-03-24 @ 14:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0