Längtar!!

                                          la

Jag lägntar till väldigt många saker just nu..
Och jag vill att det ska bli vår, så man kan ha tunnare kläder på sig och slippa all den här snön som har kommit nu.
Så längtar jag ju självklart till den dagen då jag och robin ska få flytta in i lägenheten :). Men det är ju så snart så.
Sen till sommaren, jag tror vi kommer vara rätt så mycket på Gotland i sommar för vi har inte vart där på ett bra tag. Måste ju visa oss lite där med :P
Sen så tycker jag att gotland är en underbar plats överhuvudtaget. Så jag tycker verkligen att NI måste åka dit på semester. Är som att åka utomlands nästan :) de ni hehe.

Men idag så har det vart vääääldigt segt här på jobbet, har typ inte gjort någonting. Rullat tummarna och fått något i ögat som jag inte får bort. Så mitt öga är väldigt rött och gör ont :(.  Vilka krämpor man har då haha. Men det gör ont så måste klaga lite hehe.

Men den här vekan kommer nog vara rätt seg hela tiden har inte planerat nått alls. Så jag kommer sittahemma och tycka synd om mig själv om jag inte tycker det är skönt att vara själv iofs :). Det får vi se sen.

Ni får ha det så bra tjejer..

Kram //: Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0