Jobba jobba...

Happ då var det söndag då:P kom hem från jobbet för en stund sen och resten av kvällen ska jag nog bara slappa och kolla på tv...och sen lägga mig rätt tidigt:P blev inte så mycket sömn efter Angelica och Jespers inflyttningsfest igår, men kul var det:) tack för att jag fick komma!

Igår efter jobbet åkte jag, mamma och pappa och hälsade på min kusin Linda och hennes kille Roddy. Älskar deras hund Omega, han är så j*vla fin! ^^


Underbar hund det där! Så mysig!


Idag var en rätt så bra dag på jobbet, kom lite folk så det var inte helt dött iaf;) Och så påskpyntade jag och Therese lite i skyltfönstret;)
Imorn är det praktik som gäller! Ska fortsätta mixtra med mina banners och lite andra saker:)

Just nu längtar jag väääldigt mycket till den 16:e april! Och sen kan det få bli vecka 26! Ska bli såååå kul:D

Men men, det är några dagar kvar än så länge!

Hoppas det går bra för alla mina klasskamrater på sina praktikplatser!
Och tjejer! Jag och Therese vill ha fika i veckan! så vi får boka in nån dag:)

Ha en jättemysig kväll allihopa!

Puss och kram!

/ eran alldeles egna lillanna!

(ps. saknar vissa personer enormt mycket! :/


Kommentarer
Postat av: Laura

Jag kan på tisdag!

2009-03-29 @ 22:47:47
URL: http://laurasnya.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det var en väldigt fin hund det där :). Jag kommer hem på tisdag kväll så jag kan iallafall inte på tisdag. Kram

2009-03-30 @ 11:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0