Inte kul att jobba bakis....

I fredags så drog vi ut på krogen med jobbet. Det var ganska många av oss, så det var kul som fan. Själv åkte jag först till Milla för att förfesta med henne, Matte och hennes polare Anna. Vi spelade ölspelet och blev ganska dragna :p Speciellt Milla som, fick dricka hela tiden. hehe.
Vi var på Chaplins bar, tills de stängde, hade skitkul och man kom inte hem förren 5.30. Vilket inte varit något större problem om jag inte skulle behöva gå upp 8.00 sen. Tror att jag fortfarande var lite full när jag vaknade, men det gick snart över till en ganska seg bakfylla. Hela lördagen gick som i slow motion...trodde den aldrig skulle ta slut.
Detr är nog sista gången som jag går ut för att bli full, när jag jobbar nästa dag. Tror inte att jag skulle klara av en sån dag igen. Jag mådde inte illa, men det var inte en rolig dag.

Nu är jag äntligen ledig i 3 dagar. Så nu vil jag ha kontakt med några kompisar, men de jobbar väl som vanligt, eller är upptagna med annat. Måste erkänna att jag är så van vid att jobba att jag inte vet vad jag ska göra nu när jag är ledig. Lite rastlös kan man kalla det. Ska nog passa på att städa lite, om jag orkar :p hehe

//Emma ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0