....Hej hej hallå!

Ja det är onsdag morgon och jag är väldigt pigg :P haha typ NOT. Men det verkar bli en bra dag för mig.. Det är väldigt friskt ute så passa på att gå ut alla ni som är lediga, men glöm inte långkalsongerna på. Det är kallt ute. Var det iallafall då jag åkte till jobbet, -10 :| fett kallt..

Men som sagt jag och robin kommer åka till Gotland på fredag kväll och jag vet inte om jag kommer hem på söndag kväll. Om jag får ta ledigt på måndag och tisdag så kommer vi hem på tisdagkväll istället. Kommer bli väldigt skönt att få komma bort lite och så. Kan vara nyttigt ibland att byta miljö. Iallafall då man är väldigt less på allt.

Nä nu ska jag gå och äta min frukost :) GRÖT hehe. Blir man go i magen av.

Puss & Kram //: Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0