Mando Diao - Dance with somebody

Jag vill bara tacka Anna och Laura som shoppade mig mig idag :) Har tjatat på dem, speciellt Laura i månader om att få gå i affärer. :)  Så nu är jag nöjd, iallafall i ett litet tag ;)
Jag har spenderat pengar på: ett par nya hörlurar,( var trött på mina gamla som var trasiga, var tvungen att tejpa ihop dem.), två linnen och två tunikor, och ett halsband. :) Och gratis mat blev det också, eftersom det var så extremt mycket på jobbet idag, fick jag ingen rast, så Martin lovade gratis mat som plåster på såren :) Och sen bjöd Kurtan på pizza när jag kom hem också :P hehe. Fast jag åt en kebabtallrik. Så såg vi på Transporter 3, medan vi svullade.
Så det började som en ganska stressande dag pga jobbet, men det har ordnat upp sig nu :)
Så ska nog ta en snabbdusch och kanske hinner se antigen en till film eller några avsnitt av The Big Bang Theory. Så jävla rolig serie. :)
Juste Laura, jag hittade ostchipsen på maxi sist jag var där och kunde inte låta bli att köpa dem. Tänkte på dig då.

Men tyvärr för mig så ska jag jobba hela helgen, men är ledig nästa, mycket för att vi har stängt på midsommar :p
Och titeln är tillängnad Anna idag, hon vet varför ;)

//Emma

Kommentarer
Postat av: Laura, mamma till Kasper

Haha, vi tänker alltid på varann vid så fina tillfällen du och jag :)

2009-06-13 @ 08:57:13
URL: http://laurasnya.blogg.se/
Postat av: Emma

Jo, jag vet. Men det är oundvikligt ibland :p

2009-06-14 @ 16:05:34
URL: http://thestoryofus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0