Jag är äldre och klokare, eller? :/ :) hehe

Igår fyllde jag hela 21 år. Tänka sig att man börjar snart komma upp till 30 :O bara 8 år kvar som tur är :). Men ska försöka få de här 8 år tills jag blir 30 underbara. Att jag ska försöka komma på vad jag vill, haha kommer nog ta ett tag till :P Men man kan ju börja fundera lite.

Men igår så jobbade jag som vanligt, när jag satt i vår matsal här på jobbet så sa en kolega att ja IDAG fyller Jessica år. Lite pinsamt efter som det är så många som jobbar här och alla ska säga grattis och " VART är tårtan" haha men det var rätt trevligt ändå. För när jag föddes för 21 år så tog mamma med mig hit då det firade midsommar här på jobbet då jag var två veckor gammal. Och alla pratade om det igår :) lite roligt.

Sen på kvällen komm Therese, Anna, Emma, Oskar, Laura, Fredrik och söta Kasper till mig för att fika lite. Det var mysigt. Synd bara att Robin inte var där, han jobbade. Men får ta igen det idag då han är ledig :). Ledig i tre hela dagar ska bli så kul att få se han. Ser han ju inte eftersom jag sover då han kommer hem.

Nu är det 4 veckor tills jag och robin har semester. Ska blii sååå skönt alltså. Längtar verkligen.

Men tack för igår mina sötisar för presenterna

Puss & Kram Jessica

Kommentarer
Postat av: Gissavem

Hur är det med matten!?!?!??!

2009-06-14 @ 10:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0