Gyllene Tider - Sommartider

Tyckte det var dags för en sommarlåt som rubrik denna gång, nu när solen äntligen lyser. Min veckas ledighet har börjat riktigt bra. Solen har strålat hela veckan och inte en droppe regn. :)
Även om jag nu inte varit så proaktiv under min ledighet, så har jag åstakommit lite saker. Som en fin solbränna på mina ben, och sett klar hela säsong 3 av CSI NY, köpt nya skor, för att jag var tvungen att låna min mors för att mina var trasiga.
Sen i tisdags så var det allsång på skansen med Ica, Kakan och Oskar. Fast Kakan var nog den enda som faktiskt kunde alla låtarna helt utantill. Så nu vet man att sommaren verkligen har börjat. Och att jag verkligen inte vill tillbaka till jobbet nästa vecka. Men jag har fortfarande 3,5 dagar kvar av ledighet innan dess, så får se till att njuta så mycket som möjligt innan dess.

Sommarens tv-serier är Pushing Daisies och självklart  Morden i Midsomer. (host*host, Ica!)
Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva mer, känns som om jag inte har något mer att säga.

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0