Dricker öl och lökar



                                                                                         

Hej min älskadevän!
Denna dag har vart väldigt bra, ätit midsommarlunch på jobbet och fått sluta lite tidigare :). Slapp gå hem vid 5 hehe.
Så nu sitter jag och väntar på min middag, Varma mackor med massa gott på och så dricker jag en Corona Extra. Så god öl.
Köpte ättegoda jordgubbar idag på ica. Ska bli smarrigat att äta dom i morgon. Jag hoppas verkligen att det är fint väder i morgon för om det är sånt här som det är nu SKIT VÄDER alltså regn. Så vetti fan alltså...

Men ikväll sk ajag se på massa film som jag själv har beställt på cdon :)
A cinderella story
En riddares historia
She´s all that
Sahara
Och
Van Helsing

Ska bli väldigt skönt att bara ta det lugnt och inte göra ett piss..

Men jag hoppas att du får en jätte bra midsommarafton i morgon och att du har riktigt roligt :) Bli inte för fulla så polisen tar er ;P.

Puss och Kram //: Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0