Semester: från kl.15.00 den 12/7 -26/7 -09

Idag kl. 15.00 stämplade jag ut på jobbet och min 2 veckors långa semester har officiellt börjat! :D
Har t.o.m skrivit en lista för saker jag ska försöka hinna med under ledigheten, så att det inte blir som det brukar vara när jag är ledig, att jag bara slappar bort allt och sen när jag väl är tillbaka så har jag inte åstakommit något alls.
Kanske kan umgås lite med mina kompisar, men de jobbar förmodligen hela tiden, men kan messa dem och störa dem på jobbet istället. :p
Har jobbat varje dag denna vecka förutom på onsdag, då jag faktiskt lyckades övertala min mamma att följa med till New Yorker i Väsby Centrum och shoppa lite. Det var kul, älskar att shoppa, speciellt när jag hittar någon jag faktiskt vill ha till ett bra pris, eftersom jag är ganska snål.
På tal om att handla, så kommer jag behöva lite råd jag också. Vill nämligen köpa en ny mobil jag också, eftersom jag faktiskt aldrig ägt en NY mobil, utan bara ärvt efter min bror. Så jag tänkte faktiskt be Laura eller Anna om råd, ni handlar såna mest. Läste nämligen att du också ville ha en ny Laura, men jag har inte dina krav ; ).
Sen måste jag tvinga med Ica och shoppa lite, vill köpa parfym, och du kan sånt mycket bättre än mig, och kanske lura med dig till sf-bokhandeln också :p

//Emma

Kommentarer
Postat av: Laura, mamma till Kasper

Haha, jag har precis beställt en ny telefon :P Säg till så hjälper jag nån dag!

2009-07-12 @ 20:39:45
URL: http://laurasnya.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla in min blogg =)

2009-07-12 @ 20:58:38
URL: http://lovisanordlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha en trevlig kväll!

2009-07-12 @ 21:34:23
Postat av: Jessica

Haha :) Emma det är bara höra av dig när du vill. Är hemma hela denna vecka. Åker till gotland på söndag den 19. och är borta i 2 veckor :).

2009-07-13 @ 17:03:52
Postat av: E

2009-07-14 @ 15:09:38
Postat av: Emma

Perfect! :)

Jag har ju semester, men kan kanske bestämma något under middag ikväll :)

2009-07-14 @ 15:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0