Holk!

Heeeej:)

Idag är det onsdag!
Totalt dött på jobbet idag...inte många kunder alls:P men vi klarade oss igenom dagen iaf. Tessan och jag fixade till lite bland de nya smyckena och försökte sätta David i arbete (latmasken) haha:D Vi har hjälp av honom den här veckan eftersom både Kakan och Li är på semester:P

Fick besök av poliser på eftermiddagen också...de spärrade av vägen utanför oss för att de va nå viktiga personer som skulle till Sheraton...(töntigt) hehe:P...så jag, Tessan, David och Zohra roade oss med de ett tag:P ..och gav poliserna vatten när dom blev törstiga...så snälla är vi! ;)


Bild ifrån fredags;)

Imorn ska jag ta me mig sex and the city filmen till jobbet...så blir de lika dött imorn så vet ni vad vi kommer göra;) Magid har förhoppningsvis chips med sig också! hehe :D annars lära vi ju köpa tårta eller nåt;)

Jag saknar mina tjejer...hoppas vi kan ses nån dag snart! Hur går de med mobilsökandet Emma?;)

Ikväll ska jag försöka lägga mig i någorlunda tid:P får se hur de går!

Ha de bra allihopa! Ses och hörs ;)

Puss och kram!
/ b-nans!

ps. tänker på dig

Kommentarer
Postat av: lyxfrukost!

o ja på dig!

2009-07-16 @ 14:19:56
Postat av: Emma

Jo, jag hittade en. likadan som min mamma, fst vit och inte blå. Sony ericsson. :p

2009-07-17 @ 18:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0