Thailand igår och hemma idag känns konstigt

Ja nu är jag hemma! De känns lite tomt faktist! Sov för första gången ensam utan sällskap och de va jävligt jobbigt! Men jag klara det=) Hela dagen idag har vart fart fylld! Vaknade jätte tidigt! Men lyckades somna om till 9 drog mig till tio=) Sen dörjade jag rota runt i väskan plockade ut allt och tvättade lite. Sen ringde jag syrran hon va förvirrad hon trodde jag skulle komma hem idag vid elva på kvällen:P hehe Efter part med henne så gick jag hem till mormor=) Fick fika =)

Efter det kom jag hem och sen så... jaa va gjorde jag va hemma en timme och sen kom andra syrran och hämta mig=) Åt mat där och så kollade vi på bilder från Thailand=)

Ja lite om Thailand=) Super semester=) Finns inte så mycket mer och säga! Hade super bra där=) Red elefant åkte kanot och snorklade=) En massa badande vart det juh och solande. Shit glömde det vi gjorde mest! Åt mat! =) 
Känns faktist konstigt att komma hem. Känns värkligen konstigt att börja jobba imorgon! Men de ska bli kul att träffa alla igen=)

Nu måste jag nog sova så jag orkar upp imorgon=) 

//kakan
Lite bilder=)


Kommentarer
Postat av: Emma

Välkommen hem!

2009-07-28 @ 23:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0