ONT I MAGEN!!

Jag blir tokig! Har inte packat klart än väntar på att kläderna ska bli torra! Likadant varje gång jag ska åka någonstans...
Blir så sur på mig själv! Aja det är väl bara vänta ut tvätten... Har jätte ont i magen=( Tror att det är resfeber. Känns konstigt att åka själv någonstans. Eller jag är ju inte själv Oskar följer med=) Men jag menar ensamna utan vuxna=P Jag är över 20 och räknas som vuxen men i sånna här situationen så är jag inte vuxen!!
De ända som räddar mig är tankarna att när jag kommer fram till Thailand så kommer det inte vara lika kallt som här hemma=) Och tanken att Oskar hittar rätt flyg=) Litar på honom=)

Ja happ ska försöka få på mig lite kläder ska pallra mig iväg till mormor för att fika lite med henne=) Kommer inte se henne på två veckor=( De är mindre kul!

Måste bara berätta hur effektiv jag har varit=) Klockan ringde vi nio var klarvaken händer aldrig annars bara när jag ska iväg någonstans. Upp som en raket börja vika alla kläder satte på tvättmaskinen och packade vidare... Kom inte så långt... alla kläder ligger i tvätten:P Fick nått ryck började plocka upp grejer från golvet... Lyssna jag började städa! Hade i och försig blivit tillsagd att städa men vem trodde att jag skulle göra det innan kl 10 på morgonen huh!

Städade... kunde dock inte damsuga för det var för tidigt... Åt frukost titta på tv sen tillbaka till rummet dammsög... och vips nu sitter jag här=) inte dåligt tycker jag=) Ni som känner mig vet att jag gör nästan allt för att undvika städningen=P

Såå nu ska jag kolla om kläderna är torra vårat torkskåp är lite knepigt dörren åker upp ibland så man får ställa nått ivägen för den.. Jag brukar använda en våg tycker att den gör sig bättre där en under fötterna;)

Aja nu får ni alla ha det super kul=) Jag drar iväg till Thailand=) Ha två härliga veckor för det tänker jag ha!=)
// kakan



Kommentarer
Postat av: Laura, mamma till Kasper

Åh jag kommer sakna dig så mycket ju!

2009-07-12 @ 13:11:34
URL: http://laurasnya.blogg.se/
Postat av: Emma

Du får ha det super och bli brun för oss alla!

2009-07-12 @ 16:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0