Lifehouse - Broken

Andra veckan på semestern har börjat, och jag börjar få slut på uppgifter att göra och pengar att spendera. Vilket är ganska posetivt, det betyder att jag har varit produktiv under veckans gång. :)

Jag har nu köpt en ny mobil, och jag är jättenöjd, bättre än skiten jag hade innan:) Köpte den på media markt i onsdags, och två filmer på blu-ray. Twilight och Appaloosa. Var i stan med Ica och Robin och shoppade lite i torsdags, Ica hjälpte mig hitta min parfym, och så tvingade jag med dem till sf, båda två hade ganska ont i fötterna om jag minns rätt, innan jag var klart där inne. Köpte 5 böcker :) Coraline, Dracula, From dead to Worse, Child of a dead God och Snow Walker. Har redan läst ut 2 av dem. :p Vi passade på att se Transformers 2, Revenge of the Fallen då också. Jag tyckte om den, värd att se.

Laura tog med mig till Väsby Centrum och shoppa idag, jag spenderade mycket pengar, men Laura hittade inte mycket hon gillade. Själv kom man hem med 3 tröjor, 7 trosor och en ny kalender. Hon köpte en bok.  Det var länge sen jag spenderat så mycket pengar som jag har gjort den senaste veckan. Visserligen på saker som jag verkligen behövt, men ändå. Jag är vanligtvis väldigt snål av mig.

Mmm...cream cheese chips...
//Emma

Kommentarer
Postat av: Banana

Jag vill också shoppa!:P

Ses på onsdag bruden;)

2009-07-20 @ 21:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0