"Den där med lite parmesan på..."

Haha:D Vad skulle jag ta mig till utan Zohra..?
Börjar ju garva bara jag tänker på hur flummig hon är:P helt sjukt...me like;) haha


Idag var en bra dag på jobbet, rätt många kunder:) fast vi hann med lite filmtittande ändå ;) Li var snäll och gick iväg och köpte muffins :D


Imorn är de jobb igen...sen är de helg och jag är leeeeedig! ska bli så skönt!...har dock en hel del att göra..men de är skönt ändå:)
På onsdag kommer Kakan tillbaka:D Ska bli roligt^^ hon är väl brun som en tok:P

Och tjejer..vi får ta och bestämma nån dag sen när alla kan ses...så vi hinner träffas innan alla åker bort:P


Måste passa på att säga grattis till Emma som har namnsdag idag! Och tacka så mycket för igår, hade väldigt trevligt! :D

Nu ska jag ta och njuta av ensamheten här hemma! (mamma och pappa har åkt iväg och Johan är hos Nathalie)

Ha en jättebra kväll allihopa!

Puss och kram/
Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0